بستن
هیچ محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
جستجو
برگشتن به صفحه همه مقالات

مصاحبه مدیریت مجموعه رد استار الکترونیک با وب سایت امنیت 98

مصاحبه مدیریت مجموعه رد استار الکترونیک با وب سایت امنیت 98

گفتگو دوستانه با مهندس رضا شیرازی مدیریت فروشگاه رد استار الکترونیک در برنامه گفتگو محور از کجا شروع شد.

برنامه از کجا شروع شد از جمله مصاحبه های ویژه امنیت 98 با مدیران شرکت های و فروشگاه های فعال در حوزه حفاظت الکترونیک می باشد. این برنامه با هدف آشنایی هر چه بیشتر کاربران با رازهای موفقیت و چالش های بیشتر آمده در مسیر رشد مجموعه های موفق قدم برمیدارد.

 

        

                        

فروشگاه رد استار الکترونیک

در این قسمت از برنامه از کجا شروع شد جناب مهندس سید صدر به صورت دوستانه با جناب مهندس رضا شیرازی مدیریت فروشگاه رد استار الکترونیک به گفنگو پرداخته و در مقابل جناب مهندس رضا شیرازی مدیریت فروشگاه رد استار الکترونیک از تجربیات و چالش های مختلف در راستای رشد فردی خود می گوید.

 

بیوگرافی فروشگاه رد استار الکترونیک

فروشگاه رد استار الکترونیک از سال ۱۳۸۲ به طور گسترده و جامع در زمینه سیستمهای نظارتی و حفاظتی شروع به کار نموده و کامل ترین عرضه کننده سیستمهای مداربسته و تجهیزات جانبی در سطح کشور میباشد.

رد استار، فروشگاه تخصصی انواع دوربین مداربسته، دزدگیر اماکن و لوازم و تجهیزات شبکه، انواع UPS و لوازم جانبی میباشد و همچنین در زمینه مشاوره و اجرای پروژه های خصوصی و دولتی فعالیت داشته و آماده همکاری میباشد.

این فروشگاه در همایش بزرگان سیستم های امنیتی و حفاظتی در سال ۹۰ موفق به دریافت لوح زرین گردید و باتلاش روز افزون در جشنواره برترین های صنعت حفاظت اردیبهشت ۱۳۹۴ بعنوان فروشگاه برتر در این صنعت شناخته و مفتخر به دریافت لوح تقدیر گردید.

این فروشگاه نماینده محصولات UniView (یونی ویو)، ، سیستم اعلام سرقت Paradox (پارادوکس) کانادا، دزدگیر های هوشمند مسکرون در استان تهران و  نماینده انحصاری سوئیچ های HORED ، نماینده انحصاری یوپی اس های MUST  در ایران میباشد.

کلیه محصولات فوق دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و به بهترین شکل و سریعترین زمان ممکن، پشتیبانی لازم را از مشتری های خود به عمل می آورد.

 

منبع: مجموعه امنیت 98

نظرات
نظرات خود را بنویسد Close Comment Form